Oct 19, 2013

معلومات کتب خانہ INTRODUCTION KNOOZ-E-DIL LABARIRY

0 comments


1۔ کنوز دل بلاگ میں کتب خانہ کو درج ذیل عنوانات میں تقسیم کیا گیا ہے ،جہاں آپ اپنی پسند کے مظابق کتب کو ڈھونڈ سکتے ہیں ،یہ بلاگ چونکہ بنیادی طور پر تصوف وسلوک کی آگاہی کے لئے تشکیل دیا گیا ہے اس لئے کوشش کی جارہی ہے کہ تصوف کے متعلق تمام کتب کو اپ لوڈ کیا جائے ،اسکے علاوہ "مکتوبات صوفیاءعظامؒ "اور "سوانح حیات صوفیا عظام ؒ "پر بھی کتب اپ لوڈ کی گئی ہیں ،علاوہ ازیں بلاگ پر "تذکرۃ الصالحین"مرتب کرنے کا سلسلہ بھی شروع کیا گیا ہے۔

2۔ اگر آپ اس سلسلہ میں کسی قسم کا بھی تعاون /مشورہ کر نا چاہتے تو میری مدد د کے لئے اس ibne_m.jee@hotmail.com skyp aqeelqureshi34  پریا اس پیچ پر ربطہ کیجئے۔ نیز بلاگ پر موجود کتب کی خریداری کے لئے بھی رابطہ کیا جا سکتا ہے۔
موضوعاتِ کتب کو دیکھنے اور اپنی پسند کی کتب ڈون لوڈ کرنے کے لئے موضوعاتِ کتب خانہ پر کلک کیجئے۔ 

متعلقہ لنک پر کلک کر کے اپنی پسند کی کتب ڈون لوڈ کیجئے۔




  سیرت انبیاء علیہ الصلوۃ و السلام
 سیرت الصحابہ رضوان اللہ اجمعین

سوانح حیات محدثینؒ عظام

کتب تصوف وسلوک
 سوانح حیات علماء دیوبند
 سوانح حیات علماء بریلوی

کتب تقابل مسالک
کتب سوانح محدثین
کتب سوانح متکلمین
ماہنامہ المرشد

علوم القرآن
احادیث کتب
علوم الحدیث


اسرار التنزیل(تفسیر قرآن)

تاریخ ہند
تاریخ اسلام

 تصنیفات حضرت مولانا اللہ یار خانؒ
عالمی تاریخ

یونیکوڈ کتب
پوٹھواری ثقافت ،شاعری کتب
سفرنامے



کنوز دل لائبریری
سیرت انبیاء علیہ الصلوۃ و السلام
سیرت النبیﷺ
اخلاقیات و رد بدعات
اکرام التفاسیر
علماء اہل حدیث اور احسان و سلوک

معلومات برائے بلاگ کنوز دل
کنوزدل بلاگ کا مقصدوتعین قرآن و حدیث کی تعلیمات کی روشنی میں سالکین الی اللہ  تک تعلیمات "احسان و سلوک" پہنچانا مقصود ہے۔قارہین کی دلچسبی اور آسانی کے لئے بلاگ کو درج ذیل حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔متعلقہ موضوعات پر کلک کر کے اپنے پسندیدہ موضوعات کا مطالعہ کیجئے۔

معلومات برائے بلاگ

مفید سافٹ ویر


" تصوف وسلوک "میں علم احسان و سلوک کی رہنمائی کے لئے مختلف مضامین شائع کئے گئے ہیں،مطالعہ کے لئے تصوف وسلوک پر کلک کیجئے۔
2۔تصوف سولات و جوابات اور تحقیقات میں آپ تصوف پر پوچھے گئے سوالات اور مقالات کا مطالعہ کر سکتے ہیں ،سوالات پوچھنے کےلئے ای میل   ibne_m.jee@hotmail.com  یا اس پیچ پر ربطہ کیجئے۔


موضوعاتِ کتب کو دیکھنے اور اپنی پسند کی کتب ڈون لوڈ کرنے کے لئے موضوعاتِ کتب خانہ پر کلک کیجئے۔


4۔تصوف سولات و جوابات اور تحقیقات میں آپ تصوف پر پوچھے گئے سوالات اور مقالات کا مطالعہ کر سکتے ہیں ،سوالات پوچھنے کےلئے ای میل   ibne_m.jee@hotmail.com  یا اس پیچ پر ربطہ کیجئے۔
6۔ متفرقات میں مخلتف موضوعات پر مضمون ملیں گے۔
7۔ تحقیات میں تصوف و احسان اور دیگر موضوعات پر تحقیقی مضمون شائع کئے گئے ہیں۔ 
7۔تذکرۃ الصالحین میں رطب ویابس سے محفوظ صیح سند کیساتھ صوفیاء عظام ؒ کی سوانحیات کو تحقیق سے قلمبند کرنا شروع کیا گیا ہے۔تاریخ صوفیاء میں یہ ایک اہم کام کیا جا رہا ہے۔اس سلسلہ میں جوتحقیقی مضامین آپ کے پاس ہوں ہم تک ضرور پہنچائیں۔ 


8۔ اگر آپ اس سلسلہ میں کسی قسم کا بھی تعاون /مشورہ یا کوئی مضامین ،تحریر شائع کروانا چاہتےہیں، تو میری مدد  کے لئے اس ibne_m.jee@hotmail.com  پریا اس پیچ پر ربطہ کیجئے۔
   

0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

علمی وفکری اختلاف آپ کا حق ہے۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔